Cuma, Ocak 7

STYLOGAMI®: Kat Kat Giyinme Sanatı #1_ Siyah- Beyaz Tutkusu

 
Çoookkk soğuk günlerden biriydi. Böyle günlerde nasıl giyiniyoruz. Tabiki KAT KAT. Ben zaten kat kat giyinmeye bayılardanım. Atletin üstüne, t-shirt onun üstüne ince bir triko yada ceket, üstüne şal veya hırka... şeklinde uzayıp gidebilir bu liste. Bende düşündüm ve böyle bir giyinme sanatı olduğuna karar verdim adını da STYLOGAMI® koydum:)
 
Siyah mont// Zara, Siyah beyaz kısa hırka// Desigual, Siyah deri görünümlü pantalon// H&M,  
Siyah triko// MNG, Spor ayakkabılar// Adidas by Jeremy Scott



Aslında çok önceden aldığım özel tasarım Jeremy Scott'larımı bu aralar pek giymiyordum ama hava soğudu ve Barcelona'dan aldığım siyah beyaz desenli -çok sevdiğimiz İspanyol markası- Desigual hırkayla, üstündeki şirin çizimler birbirini tamamladı.

 
1- 2- 3..Go!!!


STYLOGAMIye geri gelecek olursak; buyrun adım adım STYLOGAMI®
  1. Beyaz bir atlet alıp giyiyoruz, üstüne siyah trikomuzu geçiriyoruz.
  2. Sonra üstüne kısa hırkamızı giyiyoruz.
  3. Ve en son olarak montumuzu giyip kendimizi sokağa atıyoruz. Günün her saatine hazırız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...