Salı, Kasım 30

Yaptım Olacak!


Ben ilişki doçenti duyguycl,
Burası İstanbul'un göbeği,
Burada 3100 deneklik bir 'Hayallerin erkeği üretim ve yaşam merkezi' kuruyoruz.
Burada her seçeneğe göre erkek üretilecek, içinde golf oynayan erkek dahi olacak.
Hep hayal ederdim partnerini aldatma planlari yapmak yerine 10.kattaki bahçesinde organik domates yetiştirmeyi hayal eden erkek olur mu diye?
Yaptım olacak!
Çünkü bu devirde arızalı tiplerden usanmış her kadın, adam gibi bir adam bulmayı hakediyor!
Erkekler yalancıdır, aldatır dediler.
Erkeklerin gözleri dört döner, bağlılık onlara göre değil dediler.
Erkekler kalp kırar, onlara güven olmaz dediler.
Burada güven var, sadakat var, dürüstlük var.
Çünkü burada yeni bir yaşam olacak.
Üstelik erkekler; yakışıklılığını Brad Pitt'ten, karizmatik duruşunu Kenan İmirzalıoğlu'ndan, espiri yeteneğini Cem Yılmaz'dan, latin kıvraklığını Ricky Martin'den, ciddi duruşunu Mehmet Aslantuğ'dan, olgun muzipliğini George Clooney'den, etkiyelici bakışlarını Kıvanç Tatlıtuğ'dan, vücut yapısını Mario Lopez'den, sportmen ruhunu David Beckham'dan almış olacak.
Üstelik bu yeni projemizde 10 bin lira peşinat veren herkes, bu erkeğin sahibi olacak,
İnşaata başladık bile!...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...