Salı, Kasım 2

H&M

 
Sonunda beklenen oldu H&M kasımda nihayet aramızdaaa olacakkkk!!! Modayla en alakasız kızların bile duydun muu aaaa H&M açılıyomuş dediğine şahit oldum. İçimden amann nee anlıyosunuz siz sanki yaa modadan, duymuşsunuz bir yerden aman öle aman şöyle diye hava olsun torba dolsun arkadaşlarına söylüyorlar işte. Nese onların hiç bir zaman cesaret edip giyemeyeceği ya da onlara hiç yakışamayacak olan parçalar var da Allah'tan rahatız diyerek. Esas bu işten anlayan moda severler size sesleniyorum. Lanvin'in H&M için tasarladığı parçalar muhteşem. Öncekileri takip ettiniz mi bilmiyorum ama Matthew Williamson' la yarışır durumdalar. Hatta Alber'inkiler daha da hoş. Şuan resimlerine bile bakarken sanki beğendiğim çocuğu görmüşüm gibi içimde kelebek etkisi yarattı. Saçma olduğunu düşünebilirsiniz ama gerçekten öyle tam bir arzu nesnesi benim için. Hani çocukla karşılaşmak için onun gittiği yere gider kafamızı horoz gibi dikip bakarız ya ortama geldi mi gitti mi acaba diye; websitelarda dolaşırken aynen öyleyim. Oraya buraya bağlantılı yerlerde geziniyorum ki karşıma çıksın bir daha bakiyim, bir daha başka bir detayını inceleyeyim istiyorum. Bilmiyorum görün bakın sizde inceleyin belki sizde de aynı etkiyi yaratır. Hayatınıza küçükte olsa bir heyecan getirir ne dersiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...