Cuma, Aralık 24

Gezdim Gördüm Giydim'de bu hafta yazdan kalma bir gün kıyafeti var!

    

Bu aralar İstanbul'un havaları hiç belli olmuyor o yüzden ne giyeceğimizi de bilmiyoruz. Bir gün t-shirt bir gün kazak derken kış geldi. Ama biz hala tam anlamıyla kışın geldiğini anlayamadık. Bu da sıcak günlerin birinde yaptığımız bir çekim. Çok rahat günlük kullanım için uygun. Senenin trendlerinden boyfriend jeanimle, üstüme omuz açmalı bir sweatshirt giydim. Omuz açma olayını çok seviyorum her kıyafetin orasını burasını çekiştirip öyle takılıyorum:) Omuz detayı çok spor bir kıyafete renk katıyor. Biraz esince de üstüme İtalya'dan çok severek aldığım ceketimi giyiyorum. E hava da güzel artık iş çıkışı bir kahve içmeye hazırım..

 

 Pull & Bear 'den aldığım kolyem bir styliste en uygun kolye sanırım askı, elbise ve pantalondan oluşan üçlü:) Ama şimdi kırıldığı için çok mutsuzum. Bir benzerini Koton'da görmüştüm böyle bir şey arıyorsanız, Koton'nun giderek zenginleşen takı koleksiyonuna göz atın derim.

 
Atlet // Topshop, Jean // Diesel, Sweatshirt // Zara, Ayakkabı //  H&M



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...