Perşembe, Aralık 16

Yılbaşı hediyelerle geliyorr!!!

 2010'un sonuna geldiğimiz şu günlerde Styleboom, Fashion Kido ve fotoğrafçımız Tolga Günay'la  süper bir çekim yaptık. Çoğu kişiden 2010'un pek de iyi geçmediğini duydum. Bu yüzden 2011'e bomba gibi bir başlangıç yapmak için sizeeee çokkk güzel hediyelerimiz var. Twist ve Fabrika'dan hediye çekleri için  Styleboom ve Fashion Kido 'nun sayfasını tıklıyosunuz, NuoVecc'den sürpriz hediyeler için hemen facebook sayfamı like yapıyorsunuz bu kadar basit:) Bu  hediye kısmıydı şimdi esas yılbaşında hepimizin sorunu olan konuya gelelim. Beğendiğimiz çocuk nereye gidecek, ne giyeceğiz, hem güzel görünüp hem sexy olup hem de çok kasmamış gibi nasıl yapacağız? İşte sorularınızın cevabı burda.

 
 Şık bir yılbaşı yemeği ve ardından classy bir davet için aradığınız elbiseler, birbirinden güzel markaları bünyesinde barındıran  Vakkorama 'da. İster benim çok beğendiğim bu desenli Tibi elbiseyi giyin.
Hee yok ben yılbaşı ruhumu içimde kırmızıyla hissedeceğim derseniz kan kırmızısı elbiseyi veya ben kahvemi sade severim diyenler siyah omuz detaylı elbiseyi tercih edebilirler.

 
Sıraselviler Inn Pera otelde bulunan Cajun Cafe'de yaptığımız çekimde Twist kıyafetlerimizle clubberlarımıza bir kaç öneride bulunduk. Bir ceketsever olarak Twist'in smokin ceketine bayıldım.
 Bu arada Cajun Cafe'nin macaronları ina-nıl-maz!!! Beyaz atletine şıklık katmak isteyenler omuz aksesuarı için Life in Mono'ya göz atabilirler.



 
2011 hepimize çokkk güzel ve uğurlu gelsin.
Mutlu yıllarrrr!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...