Salı, Aralık 7

Kıs sezon hiti Koca ayak Moon Boot'lar geri döndü!!!

 
Geçtiğimiz sezonlarda Chanel'in yaptığı gibi bir kar botunu bu seferde Celine'in yorumundan görmek güzel.



Bende siyah bir Quenn var. Asil siyah  herşeyle giymemi sağlıyor, parlak olması kaba görüntüyü şıklaştırıyor.
 

70'lerden günümüze gelen Moon Boot'lar yeni yorumuyla bu sezon tekrar çıkış yakaladı. İki sezon önce Milano'dan bayılarak aldığım Moon Boot'lar nihayet Türkiye sınırlarına girdi. Deriden'de basic iki model bulunmasına rağmen, onları aramızda görmekten büyük mutluluk duyduk. Ben ilk giydiğimde herkes bana yeti gibi bakmıştı. Tabi ki dört sezon sonra şu meşhur UGG botlar gibi herkesin ayağında olacağına emin bir şekilde göğsümü gere gere gezdim. Neyse ki şimdi bu botları Deriden'de bulmanın dayanılmaz hafifliğini yaşıyoruz. Benim aldığım modelden yok ama insanlar giydikçe diğer modellerinde getirileceğinden eminim. Fotoğraflar da gördüğünüz Crocodile, pembe Vinil ve Elite modeline bayıldım. Kış kendini fazla hissettirmese de ne ile giyeceğim demeyin bir tane edinin. http://www.moonboot.it/'den kataloğuna bakabilirsiniz. Bütün modeller orada bulunmakta. Ayrıca katalog tasarımı da çok güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...