Pazartesi, Aralık 20

Bu hafta Gezdim Gördüm Yedim'de Limonata'ydık!!!

Bu hafta Gezdim Gördüm Yedim'de Nişantaşı City's deki Çapa Marka'nın yeni mekanı Limonata'daydık. Mükemmel görünen tatlılar, Bilal Ustanın güzel yemekleri ve her zaman olduğu gibi Çapa Marka'nın yarattığı atmosfer.  
Gitme sebeplerinizi daha da artırayım mı? :)

                             Macaron delileri olarak kendimizi adeta Alice in Wonderland şeklinde kaybettik.



Ortam nasıl, giderken ne giymeliyim derseniz; ister jeaniniz ve ugglarınızla rahat deri koltuklarda yayılın, isterseniz club öncesi bir drinke uğrayın. Her tarz için uygun rahat bir ortam.
Çapamarka'nın lezzet ustası Bilal Ateş' le tatlıları bizzat test ettik onayladık.. Afiyet olsun!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...